fredag 2. desember 2011

superrask middag! (dette anbefaler jeg)

hei igjen alle sammen! nå er jeg her igjen. i dag dro nesten hele familien til byen, bortsett fra meg og min far. da ble det enkel middag, det ble frossenpizza fra dr.oetker (med mozarella og pesto) det er noe jeg kan anbefale dere å prøve/smake! det smakte ikke frossen pizza i det hele tatt! syltynn og sprø pixxabunn toppet med en litt søt tomatsaus, rød og grøn paprika i terninger, tynne skiver av mozzarella og grønn basilikum pesto. of course smaker det ikke på noe vis like godt som mors hjemmelagde pizza, men det er en god erstatning hvis din mor ikke er hjemme :-P

det eneste negative var at bunnen smakte litt for mye "bunn" det høres helt crazy ut, men det smakte litt for mye hvetemel og litt det samme som tortilla lefse. men det var veldig lite, så det brydde jeg meg ikke om. pesto smakte overraskende godt på pizza faktisk.

det tar mellom 11-13 min til å steke den. (jeg stekte i 14 min for å få en litt mere crispy skorpe) så den er kjapp å lage hvis du nesten dør av sult, fyllet med sin kombinasjon av tomat, basilikum og mozarella er kjempegodt, mens bunnen er tynn og sprø, men det smaker litt for mye "frossenpizza"

så mitt terningskast til denne "frossenpizzaen" er:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar