torsdag 24. februar 2011

Unskyld!

jeg beklager så mye for at det har blitt veldig lite blogging i det siste! grunnen til at det har blitt lite blogging er fordi at det har vært travelt i det siste, med skole, søking av skole til neste år, lekser, vinterferie o.s.v.
nå framover kommer det til å bli litt mer blogging enn det det har blitt før. i forbindelse med vm kommer jeg til å legge ut oppskriften på vm-bollene og hve jeg syns om dem. i løpet av neste uke skal vi i familien kanskje ha en konkurranse som heter 4 stjernes middag. for de som ikke vet hva det er, så er det en kokurranse som går på tv norge. fire kjendiser lager mat til hverandre. forrett, hovedrett, dessert og underholdning. de har hver sin gang hjemme hos seg selv. de gir hverandre poeng for maten og for atmosfæren. til slutt kåres en vinner. det er et lignende program som går på tv3 som heter celebert selskap. eneste forskjellen på de programmene er at premien er litt mer heftig på tv3 enn på tv norge. jeg anbefaler dere sterkt å se på det programmet en eller annen gang. i løpet av vinterferien skal vi ha en sånn konkurranse her hjemme hos oss. 

jeg gleder meg kjempemasse til vi skal konkurere om den beste 4 stjernes middagen! i fjor kom jeg på andreplass, men i år har jeg tenkt å vinne hele greia! men jeg har ett lite problem. jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha som hovedrett. jeg har bestemt meg for å ha kremet ertesuppe til forret og trøffelkake til dessert. men jeg sitter litt fast når det gjelder hovedretten. så derfor så lurer jeg på om du har noen forslag til hva hovedretten kan være. jeg blir veldig takknemmelig hvis du kommer med noen forslag. det kan være hva som helst! håper hvertfall på noen få forslag. det er ikke noe nøye hva, men bare det er noe. kjempebra hvis du legger med en oppskrift på det også. 


blogges
olasva




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar