lørdag 5. mars 2011

kanskje blir det din blogg?

hallo igjen!
jeg har kunn ett spørsmål til dere lesere i dette innlegget, og det er om dere har/ vet om noen blogger som jeg kan begynne å lese. ikke bare for å ha noe å gjøre men jeg vil også ha litt inspirasjon fra den bloggen jeg leser. så hvis du har en blogg eller vet om en intressant blogg, så er det ingenting å vente på! kanskje blir jeg din faste leser, hvis du blir min? hvis du har noen enkle tips til hvordan jeg får flere kommentarer/ lesere, så er det ikke ulovlig å si noe om det heller!

jeg håper virkelig at du liker å lese bloggen min, og at den har en mening!

blogges, Olasva





2 kommentarer:

  1. Her er en hel haug med blogger;

    http://www.klikk.no/mat/spise/article663313.ece

    SvarSlett
  2. tusen hjertlig takk for tipset!

    SvarSlett