tirsdag 2. august 2011

FROSSENPIZZA!!!!!

hei alle sammen. nå skal jeg fortelle dere hva jeg spiste til middag i dag. jeg skjemmes til og med når jeg tenker på det. her kommer det: i dag spiste jeg, min mor og far grandiosa hjemmelaget!!! vi hadde hørt fra andre at den skulle være myyye bedre enn alle de andre frossenpizzaene!!! Yeah right!!! den var bedre enn alle de andre, men smakte allikevell "industriell produksjon" men den var bedre enn det jeg hadde forventet. jeg trodde den hadde en grandiosa "sjanger" men den smakte ikke så værst.

grunnen til at det ble frossen pizza var fordi den var på halv pris, og da går det faktisk ann å kjøpe den. til vanlig koster denn 100 kroner! frossen pizza som er nok til 3-4 personer synes jeg er alt for dyrt. men den var satt ned til halv pris denne uken på SPAR.

 altså kun til 50 kroner, og da var det greit nok. men en ting er i hvertfall sikkert, og det er at det blir lenge til neste gang!!! eller vent litt, hun kjøpte jo 3 stk, å det betyr jo at vi enda har to i fryseren!!! dere skal få overta bloggen min hvis jeg ikke overlever. her har dere passordet mitt: *******************. hahahahaha. trodde dere virkelig det. nå nei, så lett er jeg ikke å lure!!!

her har dere reklamefilmen for grandiosa "hjemmelaget" (frossenpizza):





hva synes du om den? var sangen fengende?


Vennlig hilsen: Olavs kulinariske verden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar