onsdag 3. august 2011

Skal det være noe mer før vi stenger? (tar en pause)

hei alle sammen! håper dere alle har/hatt en fin dag i dag! det er noe jeg må fortelle dere. på mandag den 8 august skal jeg dra ned til telemark fylke for å være der på et opptreningssenter i en måned. grunnen til det er at jeg skal opereres den 6 september.

grunnen til at jeg sier dette til dere er fordi at det kommer til å bli veldig lite blogging framover nå. så derfor så lurer jeg på en ting, og det er om du har noe spesielle oppskrifter du kunne ha tenkt deg før jeg drar eller om det er noe du vil si meg, så må du ta kontakt i løpet av denne uken.

selvfølgelig kommer jeg jo til å blogge litt i løpet av den måneden, men det blir liksom ikke så mye tid til det da. skal jo trene masse hver eneste dag, lære meg et nytt kosthold og samtidig få tilsendt lekser fra restaurant og matfag i Namsos kommune. men ofcourse, litt blogging blir det, men ikke sp mye.

husk: bare si ifra om det er noe spesielt du vil jeg skal blogge om før vi drar.


Vennlig hilsen: Olavs kulinariske verden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar