søndag 15. januar 2012

Ny dag i Nordagutu!

yo! nå er jeg her igjen gitt, med enda ett nytt innlegg! søndager er jo som oftest kjemekjedelige og går veldig tregt! det er faktisk helt rett! har aldri opplevd en så lang søndag før! men jeg har no fått gjort en del i dag også da! jeg har drukket en shake, spist enda mer kaninfor og noe annet! helt siden jeg kom hit til Nordagutu har været vært helt fantastisk! solen skinner hver eneste dag, det finns ikke en dråpe regn i lufta og sist men ikke mins så er det ikke glatt ute! hvis det hadde vært glatt ute ville det vært krise for alle sammen her. de som går med krykker og er hofteopererte kan ikke ut å gå da, og alle vi andre er jo redd for å dette, for hvis vi detter blir en del av oppholdet ødelagt. man får jo ikke gått noe særlig eller syklet og drevet med andre aktiviteter. det er jo aktivitet som er den største "hobbyen" her. hver eneste kveld så er det knall orange himmel her som lyser opp de fine furu skogene her!

men jeg har gjort noe annet en å knaske salat i dag også! jeg har nemelig trimmet! rett etter frokost gikk jeg 2 kilometer på en 3D mølle. det var kjempegodt! jeg "sprang" rett fra mølla og hoppet først i badeshortsen og deretter hoppet jeg rett i bassenget for å trene litt! det også var kjempegodt! etter øvelsene i bassenget var over strekte jeg ut i ca 5 minutter og hoppet videre inn i dusjen! jeg er enda ikke ferdig med å trene skjønneru! etter middagen som var klokken 13:00 siden det er søndag i dag, gikk jeg jammen meg 1 kilometer til på 3D mølla! så i dag føler jeg at jeg har vært flink med å trene på egenhånd uten en eneste fysioterapaut eller andre trenere!

min mor har også vært ute å trimmet i dag. dette senteret ligger langt oppe i en stupbratt bakke. nederst i bakken ligger det en bitte liten joker butikk som faktisk selger wasabi "nøtter" og karameliserte maiskorn med salt, vell nok om det! det er det søndagsåpent, så da bestemte hun seg for å gå ned dit å kjøpe en flaske med lettbrus til oss hver. og den bakken er jammen meg ikke lett å gå opp igjen! fra her jeg sitter er det akkurat 1 kilometer ned til butikken!

også har jeg jo fortelt dere hva jeg har gjort i dag! men nå ringte "matbjella" så nå må jeg dra å spise mere "kanninfor" og knekkis! og litt peppermakrell og smøreost! takk for at dere orket å lese alt dette som jeg har skrevet kun for deres skyld!







1 kommentar:

  1. Så bra at du trener så mye uten trenere også. Det sier litt om motivasjonen din. Stå på videre!
    Marianne

    SvarSlett