tirsdag 17. januar 2012

Tirsdag 17.1.12

hei alle sammen! nå er jeg her igjen! jeg må bare beklage at jeg ikke blogget noe i går. grunnet til at det ikke ble noe blogging i går var på grunn av at det var sinnsykt travelt absoulutt hele dagen! men det er vell sånn det skal være rett etter helgen, eller? men i dag skal jeg ikke svikte dere! når jeg satt å skreiv dette var klokken 10:12 og da hadde jeg alleredet vært oppe i ca. 3 timer alleredet! så det er ikke noe ferie vi er på her nei. frokosten blir servert klokken 08:00 presist! da går kjøkkensjefen med en "gongong" og slår på den mens hun går i alle gangene for å fortelle at det er frokost! litt spesiellt, men det funker jo. klokken åtte er det et helt tog med både hofteopererte og overvektige som skal først sprite hendene av en flaske alle sammen. så da er det tog fra resepsjonen og helt ned i matsalen. så det med hygiene er veldig strengt her. men det er jo for å forhindre sykdom og andre bakterier. dette var det jeg rakk å skrive. for nå skal jeg ned å høre på en som har vært her i 4 uker for noen år siden og deretter blitt operert. det gleder jeg meg til! kommer til å høre mye positivt og en del negativt med det også, men det blir lærerikt!

snakkes senere!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar