torsdag 23. februar 2012

Liker ikke!!!

hei alle sammen! dere som så på puls på tirsdag, vet nok hva jeg snakker om! kanskje de som har lest på bloggen til Kari Jaquesson! DETTE er jeg helt uenig i! hun tenker jo ikke i det hele tatt på de ca. 10 personene under atten år som alleredet er operert og sitter spredt rund omkring i norge og ser på dette! jeg er en av de ti som er under atten år og operert. jeg ble operert den 7.2.12! og det angrer jeg ikke et sekund på heller! har alleredet gått ned 16,5 kilo, og jeg har aldri følt meg i så god form som det jeg er akkurat nå! jeg har altid levd med et magert kosthold. kun magert pålegg og andre matvarer. jeg har prøvd både fedon lindberg og lavkarbo! men det funket heller ikke! grunnen til at det ikke funket er fordi jeg er insulin resistent og setter dermed veldig mye insulin! jeg har diabetes type 1 og 2. før satte jeg 25 enheter til hvert måltid! nå setter jeg mellom 5 og 8! for det insulinet som ikke når cellene lagrer seg som fett rundt magen! så som sagt så angrer jeg ikke et sekund på at jeg har tatt en gastrick bypass operasjon! jeg klarer nesten ikke å vente på at jeg endelig kan gå i en vanlig klesbutikk og kjøpe meg vanlige klær!!

nå klarer jeg også å knyte mine egene sko, uten å ta en pause i mellom for å ta igjen pusten! blodtrykket mitt er også helt perfekt nå. før var det for høyt. har også alltif slitt med høyt blodsukker. nå er det sjeldent høyt! og ikke minst klarer jeg å gå hardt i en halv time på 3D mølla! syns Kari Jaquesson blør tenke på hva hun skriver før hun trykker publiser!


1 kommentar: