lørdag 14. mai 2011

Min store drøm!

hei igjen til dere som leser dette innlegget! i dag har jeg tenkt å fortelle dere hva en av de største drømmene mine er. jeg har mange drømmer, men en drøm slår alle de andre ned i støvlene!

min største drøm er å eie en en stor delikatesse foretning som selger alt fra fransk biff til god gammeldags klippfisk fra nordnorge. siden jeg begynnte på restaurant og matfag har det vært min store drøm! siden jeg nå også har søkt på butikkslakter linja til neste år er kanskje ikke drømmen så veldig langt unna? å jo!!! det kan ta flere år før jeg kanskje kan åpne min egen butikk! men kanskje er det akkurat du som blir en av mine første kunder? hvem vet. men uansett så har dere noen bilder nedenfor her som er noe av det samme jeg kunne ha tenkt meg.

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar