mandag 16. mai 2011

På tur oppover!

endelig! da har jeg hatt over 2000 sidevisninger på bloggen min! forresten hei alle lesere! jeg har ventet og ventet på at bloggen min skulle få flere lesere. nå har det så vidt begynnt å gå oppover, men det er ikke flest mulige sidevisninger jeg vil ha! jeg vil ha flere følgere som jeg kan følge opp hvis de lurer på noe som gjelder en oppskrift eller bare noe random eller om meg. en god blogger må ta godt vare på følgerne/leserne sine. hvis bloggeren ikke svarer på spørsmål eller svar kan det hende at de ikke vil være følger av din blogg lenger!

men sidevisningene startet på 0 og nå er de oppe i 2000. jeg begynnte å blogge i mars i fjor. så det tar en stund før man blir virkelig populær. jeg tror at om sånn ca 1 år kommer jeg til å være ganske så populær og ha massevis av følgere! men dere må alle huske på at det er bare noe jeg sier. så dere kan enten tro på det eller bare drite i det. jeg skulle ha ønsket at alle som var innom min blogg sende et lite pip videre om at denne bloggen faktisk finnes også! det hadde vært kjempebra. men det er ikke noe tvang! det er bare et spørsmål.

jeg hater de bloggerne som maser og maser på alle sammen om ikke de kan linke bloggen sånn at han/hun blir mer populær. jeg mener at det er det leseren skal bestemme, og ikke bloggeren selv! det vil jeg kalle masing. vell, nok om det! forresten hva skal du spise på vår nasjonaldag den 17 mai? jeg vil gjerne høre fra deg. blir ekstra glad hvis det ligger med en oppskrift! men det bestemmer du helt selv!


leseren (kunden) har altid rett!


blogges!

Olavs kulinariske verden


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar