søndag 22. mai 2011

Spørsmål?!

hallo igjen! som de fleste sikkert har skjønt, er det en ny runde med spørsmål igjen! dette går ut på at dere som har et spørsmål skriver det inn i kommentarboksen, deretter etter en stund samler jeg opp alle spørsmålene og svarer på de, deretter legger jeg ut ett nytt innlegg med alle de forskjellige svarene jeg har fått, hvis jeg i det hele tatt får noen spørsmål da!! men iallefall håper jeg at du har litt tid til å skrive inn et spørsmål. du kan spørre om hva som helst! det trenger ikke absolutt å være innenfor temaet mat på grunn av at dette er en mat blogg. du kan spørre om hva som helst! alt i fra spørsmål om hverdagen mint til hva som er mitt favoritt måltid! du må alltid huske på at det er du som skal skrive det og ikke jeg! så du bestemmer!! håper på at det raser inn kommentarer nå snart (jeg bare tuller) har du noe du lurer på? skriv! du kan vel å skive, eller?

2 kommentarer:

  1. Hva planlegger du å gjøre etter videregående?

    SvarSlett
  2. først så må jeg gå ute i bedriift i to år som lærling og deretter ta fagbrevet. etter det skal jeg kanskje leve livet?

    SvarSlett