onsdag 24. august 2011

Nå er jeg på facebook!

hei alle jordboere! nå har Olavs kulinariske verden fått sin egen facebook side. anbefaler dere å bli medlem der. der kommer jeg til å skrive litt om hva som kommer til å skje med bloggen min utover høsten nå og selvfølgelig kan dere kommentere, spørre etter tips eller bare være medlem på grunn av at du liker bloggen min.
der kommer jeg i hvertfall til å oppdatere fra bloggen hele tiden. hvert innlegg kommer ikke til å bli lenket dit, men kanskje halvparten. jeg går jo på vg2 kokk og servitørfag. så jeg har det ganske så travelt for tiden. i tilegg har jeg fått oppdrag å bake tilsammen 100 boller i helga. men jeg tjener jo 1000 kroner på det, så jeg kunne bare ikke si nei.

bare skriv inn Olava kulinariske verden i søkefeltet øverst på facebook og der dukker jeg plutselig opp. derifra er bare å trykke liker/bli medlem, og dermed er du medlem av min facebookside.

men nå må jeg dra! bussen til skolen går klokken ti på sju, så ønsk meg lykke til. får ta meg en liten dupp på bussen da sikkert.

Vennlig hilsen Olavs kulinariske verden




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar