mandag 5. mars 2012

Fine dager!

jeg tror rett og slett kameraet mitt elsker sånn dager som dette! det tar jo kun fine bilder! ingen linselus eller andre styggheter som kommer med heller! nedenfor ser dere hvor flink kameraet mitt er til å ta bilder!




 dette er nermeste nabo! så vi bor bokstaveli talt midt i skogen!







var det ikke fine bilder? de fleste bildene er tatt ved "einarsvatne" i Overhalla kommune, ikke så langt ifra rockebyen Namsos! tror kameraet mitt liker sånne dager som dette!!!

vennlig hilsen Olavs kulinariske verden!

3 kommentarer:

  1. Nydelige og stemningsfulle bilder! Men jeg er glad det ikke ser slik ut hos meg. Her er vårlig og bart, og vårplantene er på vei opp av jorda. Stær og vipe er på plass for lenge siden, og de første pollenvarslene nærmer seg stygt.
    Ha en fortsatt flott vinter... :)

    SvarSlett
  2. tak for det! jeg gleder meg så sinnsykt til all den forferdelige snøen er borte! da blir det ikke glatt å ikke minst kaldt! og man slipper å måke hele tiden! så jeg er ikke noen vinterelsker! jeg elsker sommeren!

    takk for kommentaren!

    SvarSlett
  3. Veldig mange fine bilder Olav. Si fra hvis du vil låne telelinsa mi. Min favoritt var tømmerstokken, genialt bra bilde.

    SvarSlett